Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 80 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

11.12.2018 06:25
niet de eerste impact sinds de tweed Antworten

Ik heb allerlei neerbuigende namen gekregen toen ik de term "op blote voeten schoenen" of "op blote voeten draaiende sandalen" gebruikte voor Xero Shoes (voorheen Invisible Shoes). Ik wijs erop dat het, als een vasthoudendheid voor taalkundige nauwkeurigheid, me doet pijn doen ... maar als een zakelijke persoon, wetend dat potenti?le klanten naar die term op zoek zijn, zou ik een idioot zijn om het niet te gebruiken. Dat lijkt nooit stel de 'puristen' tevreden die kritiek op me hebben, ook al laat een Nike Air Max 95 Womens incidenteel onderzoek zien dat ik meer tijd op blote www.matthieugranier.fr voeten doorbreng dan een van die critici. Noch de vele blogposts die ik heb gemaakt en waar ik de deugden roep om feitelijk op blote voeten te zijn. Ik stuur zelfs e-mails naar mijn eigen klanten om hen aan te moedigen onze schoenen uit te doen! Dat gezegd Nike Air Presto Femme hebbende, zou ik graag een beoordelingssysteem hebben dat het publiek laat weten hoeveel schoeisel je op blote voeten biomechanica bootst, geeft je (of dempt) proprioceptieve feedback, en komt op andere manieren overeen met het idee van "blootsvoets-stijl-beweging-bevorderend schoeisel." FWIW, ik heb een pilot-studie gezien die liet zien hoe ongeschoolde barefootlopers in de meeste gevallen bleven staken Schoenen op blote voeten, inclusief VFF's, maar doe dit niet in onze huaraches. Ik breng dit naar voren omdat ik geloof Nike Air Max 270 Femme dat de "barefootness" van je schoenen in feite een verschil Nike Air Max 90 Donne maakt. Er is veel verkeerde informatie over hoe de voet in eerste instantie contact maakt met de grond tijdens het hardlopen. Sommige mensen noemen zichzelf bijvoorbeeld graag 'supinators', alsof het een diagnose is van iets unieks en slechts. Sommigen Adidas Ultra Boost Męskie denken dat een middenvoetlanding tegelijkertijd de hele voetbodem met de grond in contact brengt. De realiteit is dat we bijna altijd eerst contact maken op de buitenmarge van de voet met de voet in een supinated positie. Ik denk niet dat ik ooit een hardloper dit niet heb zien doen in alle video's die ik heb, en dus is een middenvoetaanval niet gelijk aan een vlakke voetaanval, en we zijn in feite allemaal "supinators".
Na het eerste contact langs de buitenmarge, gaat de voet naar binnen en rolt naar binnen (wat we Nike Air Max TN Femme gewoonlijk pronatie noemen). De hoeveelheid intiale supinatie, de snelheid waarmee de voet uitspringt en de hoeveelheid die deze uitstraalt, zijn grotendeels wat er tussen lopers onderling verschilt. Om het eerste contactpunt te illustreren, wil ik u doorverwijzen naar drie geweldige video's van het laboratorium van Daniel Lieberman op Harvard. Deze video's maken deel uit van de aanvullende informatie van zijn onderzoek uit 2010 in Nature en bieden traceringen onder de voet van blote voetenlopers die voorvoet-, middenvoet- en achtervoetaanvallen vertonen. Kijk hoe de druk van buiten naar binnen migreert in alle drie - in geen geval is er enige druk onder de bal achter de grote teen bij het eerste contact. Ik heb problemen gehad om de video's in mijn browser te laten afspelen, dus als dat niet werkt, klik dan met de rechtermuisknop Adidas Superstar Damskie en sla ze op om ze op je computer te bekijken. Wat je ook zal opvallen, is dat in alle drie de video's het centrum van de drukmarkering gaat recht onder de tweede middenvoetskop naar de grote sleep bij de afzet. Ooit afgevraagd waarom tweede metatarsale stressfracturen het meest voorkomende type voetfractuur bij hardlopers zijn? Dat is waarom - het is te wijten aan het buigen in een laat stadium, niet de eerste impact sinds de tweede ontmoeting niet eens de grond raakt bij contact! Dus als je de volgende keer dat iemand zichzelf een supinator noemt, vraag hem dan precies wat hij daarmee bedoelt. Mijn gok is dat de meeste mensen het niet eens weten en dat simpelweg is verteld door iemand anders die hen zag rennen. Je kunt ze naar deze video's verwijzen, want net zoals pronatie een volledig normaal onderdeel van de gangcyclus Nike Air Max 95 Femme is, is ook supinatie.

Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz