Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 1 Antworten
und wurde 90 mal aufgerufen
 Neuigkeiten
Labi1995 Offline

03.04.2019 10:01
spits van de voorvoet moet meer Antworten

Er is zeker veel informatie over deze verwondingen. Ik ben bang dat de recente studie over stressfracturen en Vibram Fivefingers-schoenen (Giuliani et al., 2011) zo ver is gegaan dat ze suggereert dat het te wijten was aan het schoeisel omdat stressfracturen al sinds het begin van de tijd bestaan ??en het onderzoek bij hardlopers uit 1978 tot dezelfde frequentie, en ik kan je verzekeren dat Vibram er toen niet was om de schuld op zich te nemen. Ik ben er echter ook zeker van dat Adidas Superstar Mujer stressfracturen zullen optreden bij personen die Nike Air Max 95 Womens minimalistisch schoeisel dragen en dat ze kunnen worden vermeden door op de juiste manier te trainen om de balans tussen osteoclast en osteoblastactiviteit niet in de verkeerde richting te verstoren.Ironisch, liberaal gebruik van sunblock aanzienlijk verhoogt het risico op het krijgen van een van 18 verschillende kankers (misschien meer) waaronder melanoom van huidkanker. Zoals Andrew op het boter-margarine probleem, het is zo met sunblock lotion ... Consistente blootstelling aan de zon zonder sunblock lotion maar geen zonnebrand die vitamine D in het optimale bereik houdt, voorkomt eigenlijk melanoom, maar inconsistente blootstelling aan de zon verhoogt enigszins het risico op het krijgen van melanoom als gevolg van lagere vitamine D niveau. Dermatologen zijn helaas niet zo heel erg Nike Air Max 2017 Femme bedreven in vitamine D-onderzoek, maar vertragen ze helemaal niet. Er komt veel nieuw wetenschappelijk onderzoek naar vitamine D op veel gebieden. We zijn eindelijk aan het inhalen. 600IU dat momenteel wordt aanbevolen, is veel te laag. De algemene vuistregel is 1000 IE voor elke 25 pond lichaamsgewicht voor gezonde mensen die het vitamine D-gehalte binnen het bereik van 50-80 ng / ml zouden houden. Dit is extreem belangrijk tijdens koude maanden omdat het het risico op verkoudheid, griep en andere aandoeningen van de bovenste luchtwegen aanzienlijk vermindert. De botten zullen genezen en na verloop van tijd zullen ze terugkeren naar hun oorspronkelijke kracht en uiterlijk, tenzij ze in het begin duidelijk vervormd zijn of als iets anders interfereert met genezing. Als je bewust of onbewust je gang hebt veranderd als gevolg van Nike Air Huarache Femme de 2e of 3e middenvoetfractuur, zou je je 5e kunnen Nike Roshe Run Mujer hebben onderworpen aan veranderde / abnormale stress die tot een fractuur kan leiden. Ik kan geen opmerkingen maken over orthesen, omdat ik in dat opzicht niet zo ervaren of opgeleid ben. Mijn persoonlijke mening is om ze te vermijden, maar een deel daarvan is persoonlijke vooringenomenheid die me in de eerste plaats naar een site als deze leidde. Ik denk dat een andere goede site om uit te checken voor degelijk onderzoek ondersteund door med-advies is, de snellab-site van de universiteit van Virginia, en dat er heel veel opwindend werk wordt gedaan met behulp van een aantal van de nieuwste technologie en slo-motionvideo. Als ik mijn eigen problemen met posterieure tibiale tendinitis blijf, denk ik dat ik daar misschien naar een analyse ga. Niet zeker ben ik het ermee eens dat Nike Air Max 90 Femme ongeschoeide hardlopers zwaardere middenvoetbeenderen Nike Roshe Run Dames hebben dan geschoeide hardlopers. Ik denk dat je analogie met casten gebrekkig is: wanneer een voet of been in een cast zit, draagt ??deze weinig of geen gewicht, en dus wordt de botmineralisatie verminderd (de gewichtdragende activiteit is de belangrijkste oorzaak van een verhoogde botdichtheid). Maar bij hardlopen, voor een gegeven hardloper in een bepaald tempo, is het absolute gewicht dat door de botten wordt ondersteund hetzelfde, ongeacht het schoeisel of het gebrek daaraan. Verschillende schoenen (of geen schoenen) VERANDEREN waar stress gaat, en kunnen de laadsnelheid van de impact veranderen (de niet-gedecoreerde toestand verhoogt feitelijk de laadsnelheid), maar kan de absolute hoeveelheid kracht die door de voeten gaat niet veranderen, vooral als we accepteer de hypothese Nike M2k Tekno Hombre van Dr. Kerrigan dat krachten en het risico Nike Air Max 270 Dames van verwonding het grootst zijn in het midden - in dat geval zou de voetstapstijl HEEL KLEIN om te doen zijn met letselrisico, omdat de kracht in het midden gelijk is, ongeacht de voetstappatronen (maar zijn de interne krachten Hetzelfde? Een spits van de voorvoet moet meer energie terugkrijgen van de rekverkortingscyclus van de achillespees / kuit).

Austin Bryant Clemson Jersey ( Gast )
02.04.2020 11:46
#2 RE: spits van de voorvoet moet meer Antworten
 Sprung  
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor
Datenschutz